Voorbereiding

25 mei 2013 - Huldenberg, België

Zaterdag 25 mei 2013.

Vanochtend gewekt door de klokken van de kerk van Huldenberg (die van Leuven kampen met wateroverlast).

Eerste kriebels in de buik. Mijn water zal vandaag toch nog niet breken zeker?! De komende week alles nog eens goed overlopen zodat ons elftal goed voorbereid aan de uitdaging kan beginnen. Verrekijker bovenhalen en zien of er geen Cuypers op de kust staan om ons project naar de vaantjes te helpen. Er wordt gebeld, Danielle voert dopingcontrole buiten competitie uit. Moet nu toch water maken. Dit kan geen probleem zijn. Paul brengt zijn splinternieuwe gps om de routes te downloaden. De ritten die ik voor hem download zullen de nodige hoogtemeters vertonen. Mijn gedachten gaan ook naar Edgard, die de voorbereidingen heeft meegemaakt en nu moet afhaken door een spijtig ongeval.

1. Lomme:
    Beste Dore en ploegmaats,

Alvast veel succes gewenst met de ganse onderneming!
    Veel goe weer en weinig dorst, toch tijdens de ritten althans.
    En hou ons op de hoogte!

Lomme
  2. Jos & Wiske:
    30 mei 2013
    Buen Camino ... Ultreia ...
    deze 2 woorden zullen jullie dikwijls horen en zien...
    Goeie weg ... altijd verder ...

Pellegrino Jos
  3. Leonaer André:
    't Zal nie simpel zijn ,geloof me ,maar veel geluk en goed weer
    wens ik de ganse meute toe . Hou het veilig en voorzichtig,
    Goeie reis !!!! van harte.
  4. Nijs Chris:
    31 mei 2013
    Veel succes , weinig regen , veel moed , weinig pijn en veel plezier ...en breng nadien een pak schoon verhalen mee !!!
  5. Roger R:
    1 juni 2013
    Succes mannen ! Niet te veel platte banden en omweg. Als we de kaart goed bekijken is het altijd bergaf tot beneden. Wel niet vergeten te draaien naar rechts juist na de Pyreneeen ! We duimen met zijn allen. R
  6. Lut en Miel:
    1 juni 2013
    Dore, vertrokken met droog weer! En ondertussen de zon ook van de partij. Dat is alvast een goed begin, en je vader zal ook tevreden zijn met vertrek aan de kerk....;-). Groetjes
  7. Greta en Walter:
    1 juni 2013
    Sterke benen , niet teveel zadelpijn en hopen geluk wensen we de hele groep toe.
    Van hieruit geven we een duwtje in de rug.
    Héééééél veel succes!!!!! :-)
  8. Jos Deherdt:
    1 juni 2013
    Veel plezier en één goed reis,en veel drinken(water natuurlijk)
  9. Jannekejes:
    1 juni 2013
    jullie eerste rit zit erop. Flink gedaan! Daar ga ik 'n paar glaasjes op drinken zodat ik een slapeloze nacht te gemoet ga. doei, Jesje
  10. Schauwers Edgard:
    1 juni 2013
    Hoe heeft het geweest? Niet te veel platte banden? En had er niemand de vallende ziekte ? Groetjes van de afwezige maat.
    Edgard
  11. Annelies:
    1 juni 2013
    Dag pa en andere spurters,
    Hopelijk hebben jullie de 1ste rit goed verteerd.
    Jullie ogen alvast scherp op de foto's van het vertrek.
    Heeft de wind jullie wat vooruit geholpen (of net niet)?
    Nog veel "courage" voor iedereen. Amuseer jullie!
  12. Schauwers Edgard:
    1 juni 2013
    Hoe heeft het geweest vandaag ? Niemand de vallende ziekte?
    En ook niet te veel platte banden? Doe dat daar maar goed Edgard
  13. Maria Rosier:
    1 juni 2013
    Dit worden 17 onvergetelijke dagen.
    Dank u voor het telefoontje,
    de reacties en de foto's.
  14. M&H:
    1 juni 2013
    Proficiat mannen, de eerste rit zit er op. Smeer de beentjes maar goed in voor de volgende dagen.
  15. Jaak Vanhoegaerden:
    1 juni 2013
    Voor iedereen veel fietsplezier (beetje afzien ook hé)
    Pluspunt ,weersverwachting voor volgende dagen ,droog en warmer .
    Onthoud dit goed, de ketting is zo sterk als de zwakste schakel !!!!
  16. Jade tibe fede:
    1 juni 2013
    ik wens jullie een toffe fietsvakantie, we missen je heel hard

jade
  17. Erwin anke en arne:
    2 juni 2013
    Wij wensen jullie een leuke fietsvakantie toe! Geniet ervan
  18. Elke:
    2 juni 2013
    Allez les garçons! De spits is er af. Veel fietsplezier en goeie moed.
    Groetjes aan papadore. X
  19. Yvonne en Guy:
    2 juni 2013
    Veel succes met jullie reis.
  20. André en Rita:
    Hallo mannen,

Tof etappeverslag! Hopelijk blijven jullie (of één van jullie) dat schrijven moedig volhouden want Groot Huldenberg én de zeer ruime omgeving volgt jullie op de voet. Met bewondering!
    Vandaag familiebbq van KWB en raad eens waarover het meest gesproken werd?
    Vanuit het oude, vertrouwde Rode wensen we jullie aangenaam weer, gezellige maaltijden, op tijd een goed Belgisch pintje en ... hou vol!
  21. Christiane & Willy:
    3 juni 2013
    We volgen trouw jullie ritten richting Compostela .François doe dat goed hé ! We duimen voor de ganse groep .
    Vele groetjes uit het ondertussen zonnige Loonbeek !!!
  22. Yvonne en Guy:
    3 juni 2013
    groetjes van Guy en yvonne

Groetjes van Guy en Yvonne

Nog veel moed en toffe dagen samen.

Groetjes
  23. Christiane & Willy:
    9 juni 2013
    Veel goede moed gewenst ondanks de buien !!!
    Buenvenido en españa su el camino de Compostella !!Soike niet al het kopwerk alleen doe hé .
    Hier is ondertussen de zon ook eventjes in verlof , maar géén regen . Veel groetjes uit Loonbeekcity !
    Christiane & Willy
  24. Dyna:
    9 juni 2013
    Een gelukkige vaderdag.
    Dyna
    Ook groetjes van de rest, je zal verschieten hoe Noor hier rondkruipt en haar overal aan begint recht te trekken.