2de rit - Signy-l'Abbaeye - Château Thierry

2 juni 2013

Kort verslagje:

Aantal km: 135.31 km

Hoogtemeters: 1687 m

Vandaag na een goed ontbijt, met de zon maar toch nog fris vertrokken uit het hotel. Al vlug deed de zon zijn best en genoten we van aangename temperaturen. Het parcours ging over heuveland met wijdse velden en hier en daar wat wijngaarden. Bij onze pelgrims zijn er blijkbaar fietsers die in een vorig leven op het land gewerkt hebben maar die een koolzaadveld en een zonnenbloemveld moeilijk uit elkaar kunnen halen. De tweede rustpauze genoten we aan de abdij van Igny. Prachtig gelegen in een groene omgeving. Alle pelgrims hebben een gebed gepreveld al leek het prevelen voor sommigen op een vloek, en dat in de omgeving van een abdij! We kwamen in het Campanille hotel in Château-Thierry behouden en zonder pech aan om 16.00 uur. Het avondeten was uitgebreid, vooral door de drank.

1. Michel:
    Beste Francois ,
    Zondag met Sport en Vermaak Vossem naar Scherpenheuvel gefietst in TGV tempo. Ik had net genoeg voorsprong om, zoals je mij gevraagd hebt, een dikke kaars aan te steken voor de goede afloop van jullie avontuur.
    Julle zijn vanaf nu volledig beschermd .Veel succes aan de hele groep vanwege de collega's van Vossem.
    Michel
  2. Leona Taelemans:
    3 juni 2013
    Leuk om jullie te kunnen volgen . Bedankt Dore !
  3. Schauwers Edgard:
    3 juni 2013
    Ben vandaag naar Tienen , naar de kliniek geweest en ben binnen 4 weken terug goed voor de dienst, groetjes en niet te veel aperitieven !!!! Edgard
  4. Guns Maria:
    3 juni 2013
    Bedankt voor het dagelijks verhaal met foto's.
    Eventjes mee op reis (maar dan zonder zelf moe te worden).
    Reuze fijn om zo te kunnen volgen.
    Veel plezier nog samen.
  5. Willem:
    3 juni 2013
    Prachtig geschreven verhalen,nog veel plezier en laat op tijd iets weten. P.S.speciale groeten aan de familie LA BARRE.
  6. Emma:
    3 juni 2013
    Dag allen, hele mooie foto's, zo kunnen we ook wat meegenieten. En Francois houd m'n ventje zijn manieren daar, snurkt hem niet te veel? Nog veel rijgenot en tot ????? Dag vele groeten van Emma
  7. Verhoeven Jacques:
    François en team ,
    Fijne verhalen , doe zo voort . We wachten met ongeduld iedere avond om de mooie momenten te kunnen meemaken . Wees voorzichtig en fiets maar op jullie tempo verder . Succes
    Huguette en Jacques
  8. Jos Deherdt:
    3 juni 2013
    Hallo bedevaarders nog geen pijn aan de billen of de benen?
    Hopelijk niet,want de weg is nog lang en de rust te kort.
    Bedankt voor de mooien fotos we genieten er van met de ganse fam. Tot morgen
    Groetjes aan men schoonbroers M. en A.
  9. Greta en Walter:
    3 juni 2013
    Hallo broer André, we lezen dat je nog met teveel krachten rondtoert!!!! Probeer een beetje spaarzaam om te gaan met die spieren, de weg is nog lang!!
    Goeie raad van je zus(hahaha!!!)
    S'Avonds wachten we vol ongeduld op jullie belevenissen.
    Voorspoedige tocht verder voor de hele groep.
  10. Leonaer André:
    3 juni 2013
    Hoi Medard ,heb de indruk dat je gezicht in de Rue St-Medard ,een lichte vorm van onweersverwachting vertoond ,(grapje hoor).
    Ga door met je sublieme teksten Dore , MOOI !!. Ga door tot aan
    het gaatje!!